Alla inlägg under september 2014

Av Jenny - 30 september 2014 15:43



Autumn at the lake ~ razvan macavei


                                     

Nu sitter jag och tittar på några bilder med höstens alla vackra färger.
Hösten är inte min favoritårstid men det är ju så härligt med alla höstfärger.

Tänkte bjuda på en vacker höstdikt ;)


༺‿༻༺‿༻

 

Naturen börjar "klä av sig" inför vintersömnen
Man klär sig efter väder 
Men varför är det så svårt att klä sig efter livet? 

Om du värmer
min själ
älskar jag dig

Tänk vad några gulliga meningar kan göra underverk

Av Susanne Strömstedt 

              

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vi alla har någon form av hobby
eller intresse på fritiden..
Jag har ett brinnande intresse för bilder.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Fotinka

Dagens citat

Innan man kan se helheten så måste alla gränser raseras och suddas ut.  

 

  ❀ ❀ ❀ ❀ ❀

"Vi bär inom oss de underverk vi söker utanför oss."

 

 


Skapa flashcards